ساخت نوار نقاله نسوز ، ویژگی نوار نقاله نسوز

نوار نقاله نسوز یا نوار نقاله ضد آتش که دمای بالا را تحمل نماید ، ویژگی های خاصی دارد که باید در ساخت آن ، به ویژگی ها و عملکرد نوار نقاله نسوز دقت شود ،  نوار نقاله نسوز اگر از جنس مناسب ساخته شود و به خوبی عمل کند ، عمر طولانی داشته و خیلی زود آسیب نمی بیند . معمولا قیمت نوار نقاله نسوز بر اساس طول عمر و متریالی که در آن به کار می رود ، متفاوت است ، گاهی اوقات از اجناس درجه دو و نامرغوب و یا حتی نامتناسب با کارکرد نوار نقاله استفاده می شود که ممکن است قیمت نوار نقاله را کمتر کند ، ولی عمر آن را نیز کمتر نموده و کارکرد نوار نقاله را نیز با اختلال همراه می نماید. برای مثال اگر یک نوار نقاله ضد آتش ، آن طور که باید در برابر آتش مقاومت نکند، می تواند خطر ساز باشد و آتش را در محیط کارگاه یا کارخانه انتقال دهد. اما اگر در ساخت نوار نقاله نسوز ، ازجنس مناسب و با کیفیت بالا استفاده شود ، نوار نقاله ، طول عمر بالایی داشته و کارکرد آن نیز متناسب با وظیفه اش می شود ، این مجموعه همواره سعی می نماید از بهترین متریال و مواد با کیفیت بالا در ساخت نوار نقاله نسوز استفاده نماید ، تا طول عمر نوار نقاله نسوز حتی الامکان بالاتر رود و در هزینه های مصرفی کارخانه ها و تولید کنندگان ، صرفه جویی شود.

برای ساخت نوار نقاله نسوز با ما تماس بگیرید.

ویژگی نوار نقاله نسوز این است که نوار نقاله نسوز باید طوری طراحی شود که مقاومت مناسبی در برابر آتش و حرارت داشته باشد ، این مجموعه سعی می نماید با بکارگیری کارشناسان مجرب و سابقه خویش در زمینه صنعت ، نوار نقاله نسوز با کیفیت و مناسبی در اختیار کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و مشتریان محترم قرار دهد، سعی ما این است از بهترین متریال و مواد بازار برای ساخت نوار نقاله نسوز استفاده نماییم.

امروزه استانداردهای مختلفی برای ساخت نوار نقاله نسوز تدوین شده است. معمولا برای ساخت نوار نقاله باید از موادی استفاده شود که زمان حریق و آتش را به تاخیر بیندازد و در برابر دمای بالا مقاومت داشته باشد. و می توانند بسیار گیج کننده باشند. نکته بسیار مهم که باید بدانیم این است که هیچ نوار نقاله ای نیست که دائمی باشد و یا نوار نقاله های وجودندارد که اصلا آتش نگیرد ، امروزه سازندگان نوار نقاله نسوز سعی می نمایند با استفاده از افزودنی ها و مواد شیمیایی خاص، طول عمر نوار نقاله نسوز را بیشتر نمایند ، همچنین با استفاده از مواد و مصالح کیفیت بالا ، نوار نقاله را در برابر آتش سوزی ، مقاوم تر نمایند ، اما باید این نکته را در نظر داشت که نوار نقاله ها به هرحال طول عمری مشخص دارند و تا حدی نیز در برابر آتش مقاوم هستند.

این بدان معنی است که هر نوار نقاله نسوز ، زمانی می سوزد که ساعتها در معرض شعله مستقیم آتش قرار گیرد ، هر چه کیفیت مواد به کار رفته در وار نقاله ، بالاتر باشد ، نوار نقاله طول عمر بیشتری می نماید و در برابر آتش نیز مقاوم تر است.

برای ساخت نوار نقاله نسوز با ما تماس بگیرید.