معرفی و خرید انواع دستکش کار

برای خرید انواع دستکش کار با ما تماس بگیرید ، انواع دستکش کار را می توان از چند جهت دسته بندی نمود ، در این مطلب به معرفی انواع دستکش  کار و دستکش ایمنی می پردازیم و شما را با انواع دستکش کار آشنا می نماییم ، برای خرید انواع دستکش کار و دستکش ایمنی با قیمت ارزان و مناسب با ما تماس بگیرید. اولین دسته بندی انواع دستکش کار از نظر کیفیت و نوع جنس می باشد که مهم ترین نوع دسته بندی است ، برای تولید دستکش کار از متریالها و مواد گوناگونی استفاده می شود که نوع درجه یک و درجه دو و سه و یا باکیفیت و بی کیفیت دستکش کار را مشخص می نماید. این مجموعه سعی می نماید از بهترین مواد موجود برای تولید دستکش کار استفاده نماید. یکی دیگر از مواردی که می توان انواع دستکش را دسته بندی نمود ، براساس نوع مشاغلی که از دستکش استفاده می نمایند می باشد، برخی از مشاغلی که از دستکش استفاده می نمایند عبارتند از : دستکش کار معدن ، دستکش ضد ارتعاش  ، دستکش برق کاری ، دستکش ضد ضربه ، دستکش صنعتی ضد برش ، دستکش باغبانی و کشاورزی ، دستکش صنعتی بنایی ، دستکش صنعتی آهنگری ، دستکش لوله کشی و تاسیسات ، دستکش صنعتی حفاظت از مواد شیمیایی و مواد سمی ، دستکش تراشکاری ، دستکش صنعتی جوشکاری ، دستکش گچ کاری و سیمان کاری ، دستکش صنعتی مکانیکی ، دستکش نجاری و مشاغل دیگر ، یکی دیگر از مواردی که می توان انواع دستکش کار را بر اساس آن دسته بندی نمود ، انواع دستکش کار از نظر جنس و کاربرد است که در قسمت زیر به آنها می پردازیم :

انواع دستکش از نظر جنس و کاربرد :

دستکش کار پارچه ای

دستکش کار پارچه ای، گزینۀ مناسبی برای فعالیت های روزمره می باشد چون مقاومت بالایی در مقابل آلودگی، گرد و خاک، ساییدگی و بریدگی های خفیف دارد ولی متأسفانه محافظ خوبی برای اشیاء و وسایل نوک تیز و سنگین نمی باشد.

دستکش کار پارچه ای کوت داده شده

این نوع دستکش ایمنی از جنس پنبه فلانل تولید می شود که تنها یک طرف آن با کرک بافته شده است و طرف دیگر آن با مادۀ پلاستیک کوت داده شده پوشانده می شود. کاربرد عمدۀ دستکش ایمنی پارچه ای کوت داده شده در‌فعالیت هایی است که نیاز به جابجایی برخی از مصالح ساختمانی همچون آجر، طناب و همچنین ظروفی همچون ظروف شیشه ای و فلزی آزمایشگاهی و غیره نیاز داشته باشید.

دستکش کار ضد ارتعاش

دستکش ایمنی ضد ارتعاش دارای کفی از قطعات ضربه گیر می باشد و بدین وسیله از انتشار ارتعاشات دستگاه های لرزنده همچون ابزارهای بادی، چکش پنوماتیک، اره برقی، کلنگ، دریل به دستان جلوگیری می کند.

دستکش کار لاستیک بوتیل

دستکش ایمنی بوتیل با عنوان دستکش کار بوتیل رابر نیز شناخته می شود و مقاومت بالایی در برابر مواد شمیایی، گازهای سمی و بخار آب دارد. در واقع این نوع دستکش کار در برابر خوردگی و اکسیداسیون مستحکم می باشد.

از دیگر ویژگی های بارز دستکش کار بوتیل می توان به خاصیت انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود و در برابر مواد اسیدی خورنده همانند اسید نیتریک، اسید سولفوریک، اسید هیدروفلوئوریک، بخارات اسید نیتریک، سوخت راکت و پر اکسیدها از مقاومت بالایی برخوردار است.

دستکش کار لاتکس یا لاستیک طبیعی

دستکش ایمنی لاتکس جهت فعالیت های عمومی مورد استفاده قرار گرفته می شود و معمولاً در محیط های درمانی جهت حفاظت دستان در برابر مواد حساسیت زا و یا مواد شیمیایی معمولی به کار برده می شود. عمدتاً جراحان و کادر درمان از دستکش کار لاتکس جهت معاینۀ بیماران و عمل جراحی استفاده می کنند چون بسیار انعطاف پذیر بوده و کار کردن با آن راحت است.

دستکش کار نیتریلی

دستکش ایمنی نیتریلی متناسب با فعالیت هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است، طراحی شده و مقاومت بالایی در برابر سایش، سوراخ شدن و پارگی دارد. همچنین جهت فعالیت های طولانی مدت نیز می تواند دستکش مناسبی به شمار آید.

دستکش کار چرمی با از جنس برزنت

دستکش ایمنی چرمی به دلیل نوع جنس، دستان شما را در برابر جرقه، گرمای بالا، برخورد اشیاء تیز ، خطرات ناشی از فعالیت های جوشکاری، برشکاری، لحیم کاری و کار با تجهیزات برقی ایمن نگه می دارد چون متشکل از یک لایۀ آستر عایق می باشند.

دستکش کار سربی

هدف از تولید دستکش ایمنی سربی، حفاظت دست ها در مقابل پرتوهای یونیزان بخصوص اشعۀ X می باشد.

دستکش کار آلومینیومی

مقصود از طراحی و تولید دستکش ایمنی آلومینیومی، منعکس نمودن تشعشعات بوده و بهترین عایق در برابر گرما می باشد، البته اگر لایۀ داخلی دستکش ایمنی از جنس سنتز شده ساخته شده باشد تا بتواند در برابر گرما و سرما دستان شما را ایمن سازد.

در واقع این نوع دستکش کار، می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی که در نزدیکی کوره ها فعالیت دارند و یا مشغول فعالیت هایی همچون جوشکاری، ریخته گری و آتش نشانی هستند، نیز بسیار کاربردی است.

دستکش کار با الیاف آرامید

دستکش ایمنی با الیاف آرامید از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. از ویژگی های این نوع دستکش کار، می توان به استحکام بالای آن در برابر بریدگی، سایش و همچنین ایمن نگه داشتن دستان در برابر سرمازدگی و گرمای زیاد اشاره نمود.

دستکش کار شبکه فلزی

معمولاً دستکش ایمنی شبکه فلزی جهت کار با ابزآلات نوک تیز و برنده همچون سلاخی، قصابی، کار با اره و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود.

برای خرید انواع دستکش کار و سفارش دستکش ایمنی با ما تما بگیرید ، ارسال و فروش دستکش کار به سراسر کشور انجام می شود.